Način rada

Laser Interceptor je aktivni ometač (jammer) pete generacije, što znači da odašilje zrake i blokira policijski laser, za razliku od radar detektora koji će vas upozoriti da su vam izmjerili brzinu.

Laser Interceptor se sastoji od dvije vanjske i jedne unutarnje jedinice. Svaka vanjska jedinica se sastoji od prijemnika (dvije diode, horizontalno i vertikalno polarizirane) i predajnika (jedna 90W laserska dioda). Obje vanjske jedinice se montiraju s prednje strane vozila.

Nakon svakog uključenja uređaj obavi samo testiranje i na kraju testa obavijestiti nas sintetiziranim glasom da li je sve uredu, a ako nije, navede točno u čemu je problem. Primo-predajna jedinica ima ugrađena dva senzora, osjetljiva na laserske zrake. Kad senzor primi lasersku zraku, proslijedi impulse do mikroprocesora (smješten je u unutrašnjoj jedinici), koji ih obradi i pošalje odgovarajuće impulse na predajne Laser diode.

Jedinica sa ugrađenom laserskom diodom povećava učinkovitost.
Zračenje laser dioda nije opasno za vid ukoliko ispred vanjske jedinice ne koristite optiku za fokusiranje zrake, a zračenje laserske diode je klase 1M po IEC60825-1.
Obje vanjske jedinice su sinkronizirane, te se na taj način pojačava efekt ometanja.

Kad "laser" primi impulse od vozila u kojem je ugrađen Laser Interceptor neće moći izmjeriti brzinu, jer će dobiti krive podatke o trenutnoj udaljenosti od vozila, a time neće prikazati brzinu. (promjena udaljenosti u jedinici vremena, definira se kao brzina)

Uređaj će nas prvo upozoriti specifičnim zvučnim signalom, potom reći točno kojim LIDAR-om vam pokušavaju izmjeriti brzinu i zamoliti da usporite. Cijela procedura se ponavlja dok god vam pokušavaju izmjeriti brzinu ili dok ne ugasite Laser Interceptor. Također, uređaj će vas upozoriti kad sunce zaslijepi senzor (sunce je snažan izvor svih valnih dužina, tako i one na kojoj rade "laseri" to se može desiti kad vozite u smjeru sunca i kad je sunce blizu horizonta). Uređaj ima ugrađenu termo regulaciju kako bi optimalno radio u ekstremnim temperaturnim uvjetima. Kućište je izrađeno od crno plastificiranog aluminija, s prednje strane nalazi se optička prijemna leća, otporna na mehanička oštećenja.

Ponekad LIDAR (laserski pištolj za mjerenje brzine) mogu u normalnom režimu rada (da pri tom vozač ne koristi jammer) napraviti grešku u mjerenju brzine i to na štetu vozača! Detaljnije pogledajte u slijedećim video prilozima. (na engleskom jeziku, uradak je BBC-a, Inside Out Mobile speed cameras.

Part 1

Launch in external player

Part 2

Launch in external player